Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
 
 | 
 Učební osnovy 
Doplňující vzdělávací obory
Kompetence k řešení problémů 
- 
 je schopen posoudit problém, vyhledat k němu vhodné informace, diskutovat o možnostech řešení 
 
- 
příjímá zodpovědnost za výsledek řešení problému a umí jej obhájit 
 
- 
umí naslouchat ostatním členům v týmu 
 
- 
učí se asertivnímu chování 
 
- 
k problémům se vyjadřuje  v anketách pro školní časopis 
 
 
 
Kompetence sociální a personální 
- 
umí pracovat ve dvojicích a ve skupinách 
 
- 
dodržuje a respektuje zákony třídního kolektivu 
 
- 
respektuje vnitřní řád školy 
 
- 
čerpá zkušenosti a respektuje různá hlediska 
 
- 
oceňuje zkušenosti druhých lidí 
 
- 
podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu 
 
- 
seznamuje se s kulturou země, ze které je spolužák 
 
- 
zapojuje se do evropských projektů 
 
 
 
Kompetence pracovní 
- 
adaptuje se na jiné prostředí a nové pracovní podmínky 
 
- 
vytváří si pozitivní vztah k práci 
 
- 
dodržuje pravidla při práci s nebezpečným materiálem 
 
- 
dodržuje vnitřní řád školy, učeben 
 
- 
zapojuje se do zájmových aktivit ve škole i mimo školu 
 
- 
přispívá  příspěvky do školního časopisu 
 
 
 
Kompetence k učení 
- 
používá obecně užívané termíny 
 
- 
propojuje získané znalosti do souvislostí 
 
- 
užívá odbornou terminologii 
 
- 
vědomě eliminuje rušivé podněty a vytváří si optimální podmínky pro učení 
 
- 
dokáže pracovat s chybou 
 
- 
učí se pracovat samostatně a tvořivě 
 
- 
vytváří z těchto zdrojů samostatné práce 
 
 
 
Kompetence komunikativní 
- 
účastní se na mezinárodních projektech 
 
- 
rozumí různým typům textů a záznamů 
 
- 
vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projevu 
 
- 
umí na PC vytvořit protokol LP,referáty a seminární práce 
 
- 
umí vyhledávat na internetu 
 
- 
pomocí PC připravuje příspěvky do školního časopisu 
 
 
 
Kompetence občanské 
- 
je si vědom svých povinností ve škole a mimo školu 
 
- 
odmítá útlak a hrubé zacházení 
 
- 
respektuje požadavky na životní prostředí 
 
 
 
| MS WORD | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MeV KČPPMS
						, 
					IVMSR
						, 
					SMS
						, 
					VAMS
						, 
					FVM
						, 
					TMS
						, 
					PRTOSV RSP
						, 
					K
						, 
					Ko
						, 
					HPPE | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| MS EXCEL | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MeV KČPPMS
						, 
					IVMSR
						, 
					SMS
						, 
					VAMS
						, 
					FVM
						, 
					TMS
						, 
					PRTOSV K
						, 
					HPPE | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| Tvorba www stránek a zveřejňování prací | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MeV KČPPMS
						, 
					IVMSR
						, 
					SMS
						, 
					VAMS
						, 
					FVM
						, 
					TMS
						, 
					PRTOSV RSP
						, 
					Ko | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| PowerPoint | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
ovládá perfektně znalost PowerPointu 
 
- 
umí ovládat přdavné zařízení a jejich funkci 
 
- 
Zná historii vzniku a vývoje Internetu. Zná základní služby Internetu. 
 
 
 | 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MeV KČPPMS
						, 
					IVMSR
						, 
					SMS
						, 
					VAMS
						, 
					FVM
						, 
					TMS
						, 
					PRTOSV RSP
						, 
					PL
						, 
					Ko | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
 
 
 
 |