Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
|
Učební osnovy
Doplňující vzdělávací obory
Kompetence k řešení problémů
-
je schopen posoudit problém, vyhledat k němu vhodné informace, diskutovat o možnostech řešení
-
sleduje vlastní pokrok při zdolávání problémů
-
příjímá zodpovědnost za výsledek řešení problému a umí jej obhájit
-
umí naslouchat ostatním členům v týmu
-
učí se asertivnímu chování
Kompetence sociální a personální
-
dodržuje a respektuje zákony třídního kolektivu
-
umí pracovat ve dvojicích a ve skupinách
-
respektuje vnitřní řád školy
-
oceňuje zkušenosti druhých lidí
-
čerpá zkušenosti a respektuje různá hlediska
-
seznamuje se s kulturou země, ze které je spolužák
Kompetence pracovní
-
žák je veden ke koncentraci na pracovní výkon
-
vytváří si pozitivní vztah k práci
-
dodržuje vnitřní řád školy, učeben
-
chápe podstatu, cíl a riziko podnikání
Kompetence k učení
-
propojuje získané znalosti do souvislostí
-
užívá odbornou terminologii
-
vyhledává a třídí informace
-
dokáže pracovat s chybou
-
vědomě eliminuje rušivé podněty a vytváří si optimální podmínky pro učení
-
vytváří z těchto zdrojů samostatné práce
-
učí se pracovat samostatně a tvořivě
-
učí se sebehodnocení
Kompetence komunikativní
-
vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projevu
-
rozumí různým typům textů a záznamů
-
naslouchá promluvám druhých lidí a porozumí jim
-
umí vyhledávat na internetu
-
umí na PC vytvořit protokol LP,referáty a seminární práce
Kompetence občanské
-
je schopen empatie
-
odmítá útlak a hrubé zacházení
-
je si vědom svých povinností ve škole a mimo školu
-
v krizových situacích se chová ohleduplně
-
respektuje požadavky na životní prostředí
-
podporuje zájem ochrany zdraví
Londýn |
výstupy | učivo |
|
základní historické památky,
orientace ve městě
stupňování přídavných jmen
užití členů
přítomný čas průběhovýpro blízkou budoucnost
směry
|
pokrytí průřezových témat |
OSV RSP
,
PL
,
MV
,
KoVMEGS OES |
přesahy |
|
školní pravidla |
výstupy | učivo |
-
dokáže vyjádřit souhlas a nesouhlas s daným názorem
-
dovede formulovat pravidla školního řádu
-
dokáže popsat svůj denní režim
|
slovní zásoba týkající se školy
užití must,mustn´t
|
pokrytí průřezových témat |
VDO PDMuV LVOSV SRaSO
,
MV
,
Ko |
přesahy |
|
moje rodina |
výstupy | učivo |
-
dokáže pohovořit o své rodině
-
dokáže pohovořit o svých odpoledních aktivitách
-
dokáže popsat víkendové aktivity
-
dokáže popsat svůj denní režim
|
slovní zásoba-názvy členů rodiny
přítomný čas prostý
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KDOSV PL
,
MV
,
Ko
,
ŘPRD |
přesahy |
|
New York |
výstupy | učivo |
|
základní historické a geografické poznatky
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KDOSV PL
,
MV
,
KoVMEGS OES |
přesahy |
|
záliby |
výstupy | učivo |
-
dokáže pohovořit o své rodině
-
dokáže pohovořit o svých odpoledních aktivitách
-
dokáže popsat víkendové aktivity
-
dokáže vyjádřit souhlas a nesouhlas s daným názorem
|
slovní zásoba- názvy aktivit, sportu,
přítomný prostý, often, sometimes, never , always
|
pokrytí průřezových témat |
OSV MV
,
HPPEEV ŽP |
přesahy |
|
Velká Británie |
výstupy | učivo |
|
základní historické a geografické poznatky,vývoj spisovné angličtiny
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KDMeV IVMSROSV PLVMEGS OES |
přesahy |
|
Christmas |
výstupy | učivo |
-
umí popsat svátky ve Velké Británii
-
umí prostorově popsat svůj pokoj, byt, dům
|
zákoladní slovní zásoba, vánoční koledy, zvyky
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LVOSV MVVMEGS ES |
přesahy |
|
Easter |
výstupy | učivo |
|
základní slovní zásoba, odlišnosti ve velikonočních tradicích u nás a ve Velké Británii,
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LVOSV PLVMEGS ES |
přesahy |
|
USA |
výstupy | učivo |
|
základní historické a geografické poznatky
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LVOSV PL
,
MVVMEGS OES |
přesahy |
|
orientace ve městě |
výstupy | učivo |
|
popis trasy k základním orientačním bodům
|
pokrytí průřezových témat |
MuV LVOSV MV
,
Ko |
přesahy |
|
Sv. Valentýn |
výstupy | učivo |
|
vznik tradice,tvorba Valentýnského přání
|
pokrytí průřezových témat |
OSV MV
,
Ko |
přesahy |
|
můj denní režim |
výstupy | učivo |
-
dokáže pohovořit o svých odpoledních aktivitách
-
dokáže popsat víkendové aktivity
-
dokáže popsat svůj denní režim
|
pis běžného všedního dne
užití přítomného času prostého
|
pokrytí průřezových témat |
MuV LVOSV PH
,
HPPE |
přesahy |
|
popis pokoje |
výstupy | učivo |
-
dokáže pohovořit o své rodině
-
umí prostorově popsat svůj pokoj, byt, dům
|
slovní zásoba zařízení bytu- nábytek
předložky- below, beside, under, on, in the corner, in the middle of the room , on the shelve ...
užití vazby there is, there are
|
pokrytí průřezových témat |
OSV ŘPRD
,
HPPE |
přesahy |
|
plány na prázdniny |
výstupy | učivo |
|
popis prázdninových aktivit, názvy sportů,
užití budoucího času pomocí going to
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LVOSV PLVMEGS OES |
přesahy |
|
slavné osobnosti Velké Británie |
výstupy | učivo |
|
seznámení se se slavnými osobnostmi VB podle doporučení a individuálního výběru
užití minulého času prostého
užití internetu
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KDOSV PL
,
HPPEVMEGS ES |
přesahy |
|
NJ cestování |
výstupy | učivo |
-
umí cizinci popsat cestu
-
dokáže popsat cestu
|
pořád na cestách
cesta kolem světa
vlakem na cestách
na nádraží
řeči
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LV
,
EP
,
PMOSV PL
,
MV
,
KoVMEGS ES
,
OES
,
JE |
přesahy |
|
NJ sport |
výstupy | učivo |
|
na kole na cestách
olympijské hry
letopočty
|
pokrytí průřezových témat |
OSV PHEV ŽP |
přesahy |
|
NJ životní prostředí |
výstupy | učivo |
|
tajemství přírody
předpověď počasí
naše životní prostředí - náš život
noc pod stanem
|
pokrytí průřezových témat |
EV E
,
ŽP
,
VČP |
přesahy |
|
NJ zdravý život |
výstupy | učivo |
|
řeč těla
dieta nebo sport?
zdravá strava
|
pokrytí průřezových témat |
OSV PHEV ŽP
,
VČP |
přesahy |
|
NJ výměna žáků |
výstupy | učivo |
|
bez přátel není radost
hledám přátelé k dopisování
interview: rok v Německu
na letišti
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LV
,
EP
,
PMOSV PL
,
MV
,
KoVMEGS ES
,
OES
,
JE |
přesahy |
|
|