Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
 
 | 
 Učební osnovy 
Doplňující vzdělávací obory
Kompetence k řešení problémů 
- 
 je schopen posoudit problém, vyhledat k němu vhodné informace, diskutovat o možnostech řešení 
 
- 
 sleduje vlastní pokrok při zdolávání problémů 
 
- 
příjímá zodpovědnost za výsledek řešení problému a umí jej obhájit 
 
- 
umí naslouchat ostatním členům v týmu 
 
- 
učí se asertivnímu chování 
 
 
 
Kompetence sociální a personální 
- 
dodržuje a respektuje zákony třídního kolektivu 
 
- 
umí pracovat ve dvojicích a ve skupinách 
 
- 
respektuje vnitřní řád školy 
 
- 
oceňuje zkušenosti druhých lidí 
 
- 
čerpá zkušenosti a respektuje různá hlediska 
 
- 
seznamuje se s kulturou země, ze které je spolužák 
 
 
 
Kompetence pracovní 
- 
žák je  veden ke koncentraci na pracovní výkon 
 
- 
vytváří si pozitivní vztah k práci 
 
- 
dodržuje vnitřní řád školy, učeben 
 
- 
chápe podstatu, cíl a riziko podnikání 
 
 
 
Kompetence k učení 
- 
propojuje získané znalosti do souvislostí 
 
- 
užívá odbornou terminologii 
 
- 
vyhledává  a třídí informace 
 
- 
dokáže pracovat s chybou 
 
- 
vědomě eliminuje rušivé podněty a vytváří si optimální podmínky pro učení 
 
- 
vytváří z těchto zdrojů samostatné práce 
 
- 
učí se pracovat samostatně a tvořivě 
 
- 
učí se sebehodnocení 
 
 
 
Kompetence komunikativní 
- 
vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projevu 
 
- 
rozumí různým typům textů a záznamů 
 
- 
naslouchá promluvám druhých lidí a porozumí jim 
 
- 
umí vyhledávat na internetu 
 
- 
umí na PC vytvořit protokol LP,referáty a seminární práce 
 
 
 
Kompetence občanské 
- 
je schopen empatie 
 
- 
odmítá útlak a hrubé zacházení 
 
- 
je si vědom svých povinností ve škole a mimo školu 
 
- 
v krizových situacích se chová ohleduplně 
 
- 
respektuje požadavky na životní prostředí 
 
- 
podporuje zájem ochrany zdraví 
 
 
 
| Londýn | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
základní historické památky, 
orientace ve městě 
stupňování přídavných jmen 
užití členů 
přítomný čas průběhovýpro blízkou budoucnost 
směry 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 OSV RSP
						, 
					PL
						, 
					MV
						, 
					KoVMEGS OES | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| školní pravidla | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
dokáže vyjádřit souhlas a nesouhlas  s daným názorem 
 
- 
dovede formulovat pravidla školního řádu 
 
- 
dokáže popsat svůj denní režim 
 
 
 | 
slovní zásoba týkající se školy 
užití must,mustn´t 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 VDO PDMuV LVOSV SRaSO
						, 
					MV
						, 
					Ko | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| moje rodina | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
dokáže pohovořit o své rodině 
 
- 
dokáže pohovořit o svých odpoledních aktivitách 
 
- 
dokáže popsat víkendové aktivity 
 
- 
dokáže popsat svůj denní režim 
 
 
 | 
slovní zásoba-názvy členů rodiny 
přítomný čas prostý 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KDOSV PL
						, 
					MV
						, 
					Ko
						, 
					ŘPRD | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| New York | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
základní historické a geografické poznatky 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KDOSV PL
						, 
					MV
						, 
					KoVMEGS OES | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| záliby | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
dokáže pohovořit o své rodině 
 
- 
dokáže pohovořit o svých odpoledních aktivitách 
 
- 
dokáže popsat víkendové aktivity 
 
- 
dokáže vyjádřit souhlas a nesouhlas  s daným názorem 
 
 
 | 
slovní zásoba- názvy aktivit, sportu,  
přítomný prostý, often, sometimes, never , always 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 OSV MV
						, 
					HPPEEV ŽP | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| Velká Británie | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
základní historické a geografické poznatky,vývoj spisovné angličtiny 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KDMeV IVMSROSV PLVMEGS OES | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| Christmas | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
umí popsat svátky ve Velké Británii 
 
- 
umí prostorově popsat svůj pokoj, byt, dům 
 
 
 | 
zákoladní slovní zásoba, vánoční koledy, zvyky 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KD
						, 
					LVOSV MVVMEGS ES | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| Easter | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
základní slovní zásoba, odlišnosti ve velikonočních tradicích u nás a ve Velké Británii, 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KD
						, 
					LVOSV PLVMEGS ES | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| USA | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
základní historické a geografické poznatky 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KD
						, 
					LVOSV PL
						, 
					MVVMEGS OES | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| orientace ve městě | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
popis trasy k základním orientačním bodům 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV LVOSV MV
						, 
					Ko | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| Sv. Valentýn | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
vznik tradice,tvorba Valentýnského přání 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 OSV MV
						, 
					Ko | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| můj denní režim | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
dokáže pohovořit o svých odpoledních aktivitách 
 
- 
dokáže popsat víkendové aktivity 
 
- 
dokáže popsat svůj denní režim 
 
 
 | 
pis běžného všedního dne 
užití přítomného času prostého 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV LVOSV PH
						, 
					HPPE | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| popis pokoje | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
dokáže pohovořit o své rodině 
 
- 
umí prostorově popsat svůj pokoj, byt, dům 
 
 
 | 
slovní zásoba zařízení bytu- nábytek 
předložky- below,  beside, under, on, in the corner, in the middle of the room , on the shelve ... 
užití vazby there is,  there are 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 OSV ŘPRD
						, 
					HPPE | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| plány na prázdniny | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
popis prázdninových aktivit, názvy sportů,  
užití budoucího času pomocí going to 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KD
						, 
					LVOSV PLVMEGS OES | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| slavné osobnosti Velké Británie | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
seznámení se se slavnými osobnostmi VB podle doporučení a individuálního výběru 
užití minulého času prostého 
užití internetu 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KDOSV PL
						, 
					HPPEVMEGS ES | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| NJ cestování | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
umí cizinci popsat cestu 
 
- 
dokáže popsat cestu 
 
 
 | 
pořád na cestách 
cesta kolem světa 
vlakem na cestách 
na nádraží 
řeči 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KD
						, 
					LV
						, 
					EP
						, 
					PMOSV PL
						, 
					MV
						, 
					KoVMEGS ES
						, 
					OES
						, 
					JE | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| NJ sport | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
na kole na cestách 
olympijské hry 
letopočty 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 OSV PHEV ŽP | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| NJ životní prostředí | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
tajemství přírody 
předpověď počasí 
naše životní prostředí - náš život 
noc pod stanem 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 EV E
						, 
					ŽP
						, 
					VČP | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| NJ zdravý život | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
řeč těla 
dieta nebo sport? 
zdravá strava 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 OSV PHEV ŽP
						, 
					VČP | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| NJ výměna žáků | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
bez přátel není radost 
hledám přátelé k dopisování 
interview: rok v Německu 
na letišti 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KD
						, 
					LV
						, 
					EP
						, 
					PMOSV PL
						, 
					MV
						, 
					KoVMEGS ES
						, 
					OES
						, 
					JE | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
 
 
 
 |