Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
|
Učební osnovy
Doplňující vzdělávací obory
Kompetence k řešení problémů
-
je schopen posoudit problém, vyhledat k němu vhodné informace, diskutovat o možnostech řešení
-
příjímá zodpovědnost za výsledek řešení problému a umí jej obhájit
-
nenechá se odradit neúspěchem a nachází jiná řešení
-
umí naslouchat ostatním členům v týmu
-
učí se asertivnímu chování
-
učí se oceňovat více cest k řešení problému
Kompetence sociální a personální
-
dodržuje a respektuje zákony třídního kolektivu
-
respektuje vnitřní řád školy
-
umí pracovat ve dvojicích a ve skupinách
-
podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu
-
oceňuje zkušenosti druhých lidí
-
čerpá zkušenosti a respektuje různá hlediska
-
seznamuje se s kulturou země, ze které je spolužák
Kompetence pracovní
-
vytváří si pozitivní vztah k práci
-
žák je veden ke koncentraci na pracovní výkon
-
dodržuje vnitřní řád školy, učeben
-
chápe podstatu, cíl a riziko podnikání
Kompetence k učení
-
propojuje získané znalosti do souvislostí
-
vyhledává a třídí informace
-
užívá odbornou terminologii
-
při hodnocení se používají převážně prvky pozitivní motivace
-
dokáže pracovat s chybou
-
vědomě eliminuje rušivé podněty a vytváří si optimální podmínky pro učení
-
vytváří si plán pro dosažení učebních cílů
-
vytváří z těchto zdrojů samostatné práce
-
učí se pracovat samostatně a tvořivě
Kompetence komunikativní
-
vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projevu
-
naslouchá promluvám druhých lidí a porozumí jim
-
rozumí různým typům textů a záznamů
-
umí vyhledávat na internetu
-
umí na PC vytvořit protokol LP,referáty a seminární práce
Kompetence občanské
-
respektuje zákony a společenské normy
-
poskytne dle svých možností účinnou pomoc
-
v krizových situacích se chová ohleduplně
-
respektuje požadavky na životní prostředí
-
podporuje zájem ochrany zdraví
svátky ve Velké Británii |
výstupy | učivo |
-
umí se vyjádřit ke kulturním odlišnostem anglicky mluvících zemí
-
umí pohovořit o tom ,jak tráví Britové a Američané volný čas
|
vyjmenování nejdůležitějších svátků, jejich tradice a odlišnosti
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LVOSV PL
,
MV
,
KoVMEGS ES |
přesahy |
|
události týdne |
výstupy | učivo |
-
dovede popsat důležité události týdne
-
má dostatečnou slovní zásobu o volnočasových aktivitách
-
umí popsat své zážitky z cestování, má dostatečnou slovní zásobu o dopravních prostředcích
|
názvy aktivit,
užití předpřítomného času,
ukázka novinového článku
|
pokrytí průřezových témat |
MeV FVMOSV PL
,
Ko
,
ŘPRDVMEGS ES |
přesahy |
|
volný čas |
výstupy | učivo |
-
umí pohovořit o tom ,jak tráví Britové a Američané volný čas
-
dokáží popsat svůj život s použitím výrazů vymezujících jednotlivé děje
-
dovede popsat důležité události týdne
-
má dostatečnou slovní zásobu o volnočasových aktivitách
|
volnočasové aktivity ve Velké Británii- football, bird-watching
|
pokrytí průřezových témat |
OSV SRaSO
,
K
,
MV
,
Ko |
přesahy |
|
cestování |
výstupy | učivo |
-
umí popsat rozdíly mezi britskou a americkou angličtinou
-
umí se zeptat na cestu ve městě
-
dokáží popsat svůj život s použitím výrazů vymezujících jednotlivé děje
-
umí popsat své zážitky z cestování, má dostatečnou slovní zásobu o dopravních prostředcích
|
slovní zásoba- dopravní prostředky
zdvořilostní fráze- ve vlaku, na letišti, na nádraží
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LVOSV RSP
,
PL
,
MV
,
KoVMEGS OES |
přesahy |
|
Pozvání na návštěvu |
výstupy | učivo |
-
dokáží popsat svůj život s použitím výrazů vymezujících jednotlivé děje
-
dovede popsat důležité události týdne
-
zná základní konverzační fráze přo objednávání jídla v restauraci
|
zdvořilostní fráze,forma dialogu
výroba pozvánky na party
|
pokrytí průřezových témat |
MuV LVOSV PL
,
MV
,
Ko |
přesahy |
|
U lékaře |
výstupy | učivo |
|
slovní zásoba-zdraví, nemoci , části těla
|
pokrytí průřezových témat |
OSV PH
,
PL
,
MV
,
Ko |
přesahy |
|
sport |
výstupy | učivo |
-
dokáží popsat svůj život s použitím výrazů vymezujících jednotlivé děje
-
dovede popsat důležité události týdne
-
má dostatečnou slovní zásobu o volnočasových aktivitách
|
názvy sportů , sportovního náčiní, můj vztah ke sportu
Olympijské hry- internet
|
pokrytí průřezových témat |
MuV LVMeV IVMSROSV SRaSO
,
PH
,
PL
,
MV
,
ŘPRDVMEGS ES |
přesahy |
|
slavné osobnosti USA |
výstupy | učivo |
|
seznámení se se slavnými osobnostmi USA, využití Internetu- vlastní výběr
|
pokrytí průřezových témat |
OSV PL
,
MVVMEGS ES |
přesahy |
|
ukázka literárního díla |
výstupy | učivo |
|
čtení a překlad vybrané ukázky,převyprávění textu
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KDOSV KoVMEGS ES |
přesahy |
|
člověk a příroda |
výstupy | učivo |
-
dokáže vyjádřit svůj názor k některým okázkám ekologie
-
umí popsat své zážitky z cestování, má dostatečnou slovní zásobu o dopravních prostředcích
|
základní pojmy ekologie- green house effect, polution,
ohrožené druhyzvířat- Internet
|
pokrytí průřezových témat |
OSV RSP
,
ŘPRDVMEGS ESEV VČP |
přesahy |
|
můj kamarád |
výstupy | učivo |
|
slovní zásoba, popis vzhledu, přídavná jména , vlastnosti ,oděvy, záliby
přítomný prostý, stupňování přídavných jmen
|
pokrytí průřezových témat |
MuV LVOSV PL
,
MV
,
Ko |
přesahy |
|
V restauraci |
výstupy | učivo |
|
slovní zásoba- základní druhy jídel, pití
jídlo ve Velké Británii
zdvořilostní fráze
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LVOSV PL
,
MV
,
Ko
,
HPPE |
přesahy |
|
NJ média |
výstupy | učivo |
|
telefonování
televizní vysílání
|
pokrytí průřezových témat |
MeV KČPPMS
,
IVMSR
,
SMS
,
VAMS
,
FVM
,
TMSOSV Ko |
přesahy |
|
NJ hudba a móda |
výstupy | učivo |
|
hudba živě
párty a koncerty
hudba a móda
|
pokrytí průřezových témat |
MeV KČPPMS |
přesahy |
|
NJ budoucnost |
výstupy | učivo |
|
zaměstnání
jak budeme žít v budoucnosti?
|
pokrytí průřezových témat |
VMEGS ES |
přesahy |
|
NJ kdo jsem |
výstupy | učivo |
|
představení své osoby
životopisy známých německých osobností
vlastní strukturovaný životopis
|
pokrytí průřezových témat |
OSV RSP
,
SaS
,
PL
,
Ko |
přesahy |
|
NJ bydlení a život |
výstupy | učivo |
|
popis pokoje, bytu
stěhování
|
pokrytí průřezových témat |
|
přesahy |
|
|