Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
|
Učební osnovy
Alternativní zdroje.
Kompetence k řešení problémů
Kompetence sociální a personální
-
umí pracovat ve dvojicích a ve skupinách
-
dodržuje a respektuje zákony třídního kolektivu
-
respektuje vnitřní řád školy
-
podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu
-
seznamuje se s kulturou země, ze které je spolužák
-
zapojuje se do evropských projektů
Kompetence pracovní
-
adaptuje se na jiné prostředí a nové pracovní podmínky
-
žák je veden ke koncentraci na pracovní výkon
-
vytváří si pozitivní vztah k práci
-
dodržuje vnitřní řád školy, učeben
-
zapojuje se do zájmových aktivit ve škole i mimo školu
Kompetence komunikativní
-
účastní se na mezinárodních projektech
-
rozumí různým typům textů a záznamů
-
naslouchá promluvám druhých lidí a porozumí jim
Okruhy slovní zásoby |
výstupy | učivo |
-
vyslovuje a čte foneticky správně v přiměřeném rozsahu slovní zásoby
-
rozlišuje grafickou a mluvenou podobu slova
-
pochopí obsah a smysl jednoduché, pomalé a pečlivě vyslovované konverzace dvou osob s dostatkem času pro porozumění
|
Barvy
Číslice 1 – 20
Třída, školní potřeby
Nábytek
Přivlastňovací zájmena
Domácí mazlíčci
Nálady, pocity
Popis obličeje
Rodina – členové
Části těla
Oblečení
Zájmena ukazovací, tázací
Jídlo
Dny, měsíce, roční období
Zvířata
Hračky
Volný čas – sporty
Základní antonyma
|
pokrytí průřezových témat |
MuV PMOSV RSP
,
Ko |
přesahy |
|
Gramatika |
výstupy | učivo |
-
rozumí jednoduchým pokynům a větám, adekvátně na ně reaguje
-
pochopí obsah a smysl jednoduché, pomalé a pečlivě vyslovované konverzace dvou osob s dostatkem času pro porozumění
|
Základní pravidla výslovnosti
Tvary slovesa TO BE – otázka, zápor
Skladba věty jednoduché – slovosled, souvětí
Formulace otázek a odpovědí
Tvary slovesa HAVE GOT – otázka, zápor
Členy
Pravidelné množné číslo
Přivlastňovací pád
THERE IS, THERE ARE - otázka
|
pokrytí průřezových témat |
OSV RSP
,
Ko |
přesahy |
|
Praktické dovednosti |
výstupy | učivo |
-
vyslovuje a čte foneticky správně v přiměřeném rozsahu slovní zásoby
-
rozumí jednoduchým pokynům a větám, adekvátně na ně reaguje
-
pochopí obsah a smysl jednoduché, pomalé a pečlivě vyslovované konverzace dvou osob s dostatkem času pro porozumění
|
Pozdravy, představování
Pokyny pro práci ve škole
Zdvořilé žádosti a odpovědi
Osobní informace – jméno, věk,výměna osobních údajů
LIKES, DISLIKES
Hláskování, abeceda
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LV
,
PMOSV RSP
,
SRaSO
,
K
,
PL
,
MV
,
Ko
,
KaK |
přesahy |
|
Reálie |
výstupy | učivo |
|
Reálie – základ geografie, tradice a zvyky (Vánoce, Halloween, Velikonoce)
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LV
,
EP
,
PM |
přesahy |
|
|