Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
 
 | 
 Učební osnovy 
Alternativní zdroje.
Kompetence k řešení problémů 
 
Kompetence sociální a personální 
- 
umí pracovat ve dvojicích a ve skupinách 
 
- 
dodržuje a respektuje zákony třídního kolektivu 
 
- 
respektuje vnitřní řád školy 
 
- 
podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu 
 
- 
seznamuje se s kulturou země, ze které je spolužák 
 
- 
zapojuje se do evropských projektů 
 
 
 
Kompetence pracovní 
- 
adaptuje se na jiné prostředí a nové pracovní podmínky 
 
- 
žák je  veden ke koncentraci na pracovní výkon 
 
- 
vytváří si pozitivní vztah k práci 
 
- 
dodržuje vnitřní řád školy, učeben 
 
- 
zapojuje se do zájmových aktivit ve škole i mimo školu 
 
 
 
Kompetence komunikativní 
- 
účastní se na mezinárodních projektech 
 
- 
rozumí různým typům textů a záznamů 
 
- 
naslouchá promluvám druhých lidí a porozumí jim 
 
 
 
| Okruhy slovní zásoby | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
vyslovuje a čte foneticky správně v přiměřeném rozsahu slovní zásoby 
 
- 
rozlišuje grafickou a mluvenou podobu slova 
 
- 
pochopí obsah a smysl jednoduché, pomalé a pečlivě vyslovované konverzace dvou osob s dostatkem času pro porozumění 
 
 
 | 
Barvy		 
Číslice 1 – 20 
Třída, školní potřeby 
Nábytek 
Přivlastňovací zájmena 
Domácí mazlíčci 
Nálady, pocity 
Popis obličeje 
Rodina – členové 
Části těla 
Oblečení 
Zájmena ukazovací, tázací 
Jídlo 
Dny, měsíce, roční období 
Zvířata 
Hračky 
Volný čas – sporty 
Základní antonyma 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV PMOSV RSP
						, 
					Ko | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| Gramatika | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
rozumí jednoduchým pokynům a větám, adekvátně na ně reaguje 
 
- 
pochopí obsah a smysl jednoduché, pomalé a pečlivě vyslovované konverzace dvou osob s dostatkem času pro porozumění 
 
 
 | 
Základní pravidla výslovnosti 
Tvary slovesa TO BE – otázka, zápor 
Skladba věty jednoduché – slovosled, souvětí 
Formulace otázek a odpovědí 
Tvary slovesa HAVE GOT – otázka, zápor 
Členy 
Pravidelné množné číslo 
Přivlastňovací pád 
THERE IS, THERE ARE - otázka 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 OSV RSP
						, 
					Ko | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| Praktické dovednosti | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
vyslovuje a čte foneticky správně v přiměřeném rozsahu slovní zásoby 
 
- 
rozumí jednoduchým pokynům a větám, adekvátně na ně reaguje 
 
- 
pochopí obsah a smysl jednoduché, pomalé a pečlivě vyslovované konverzace dvou osob s dostatkem času pro porozumění 
 
 
 | 
Pozdravy, představování 
Pokyny pro práci ve škole 
Zdvořilé žádosti a odpovědi 
Osobní informace – jméno, věk,výměna osobních údajů 
LIKES, DISLIKES 
Hláskování, abeceda 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KD
						, 
					LV
						, 
					PMOSV RSP
						, 
					SRaSO
						, 
					K
						, 
					PL
						, 
					MV
						, 
					Ko
						, 
					KaK | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| Reálie | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
Reálie – základ geografie, tradice a zvyky (Vánoce, Halloween, Velikonoce) 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KD
						, 
					LV
						, 
					EP
						, 
					PM | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
 
 
 
 |