Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
 
 | 
 Učební osnovy 
Alternativní zdroje.
Kompetence k řešení problémů 
- 
 sleduje vlastní pokrok při zdolávání problémů 
 
- 
umí naslouchat ostatním členům v týmu 
 
- 
učí se asertivnímu chování 
 
- 
učí se oceňovat více cest k řešení problému 
 
 
 
Kompetence sociální a personální 
- 
respektuje vnitřní řád školy 
 
- 
dodržuje a respektuje zákony třídního kolektivu 
 
- 
umí pracovat ve dvojicích a ve skupinách 
 
- 
podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu 
 
- 
seznamuje se s kulturou země, ze které je spolužák 
 
- 
zapojuje se do recipročních výměnných pobytových akcí v zahraničí 
 
- 
zapojuje se do evropských projektů 
 
 
 
Kompetence pracovní 
- 
adaptuje se na jiné prostředí a nové pracovní podmínky 
 
- 
žák je  veden ke koncentraci na pracovní výkon 
 
- 
vytváří si pozitivní vztah k práci 
 
- 
dodržuje vnitřní řád školy, učeben 
 
- 
zapojuje se do zájmových aktivit ve škole i mimo školu 
 
 
 
Kompetence k učení 
- 
vědomě eliminuje rušivé podněty a vytváří si optimální podmínky pro učení 
 
- 
při hodnocení se používají převážně prvky pozitivní motivace 
 
- 
učí se sebehodnocení 
 
- 
učí se pracovat samostatně a tvořivě 
 
 
 
Kompetence komunikativní 
- 
účastní se na mezinárodních projektech 
 
- 
rozumí různým typům textů a záznamů 
 
- 
naslouchá promluvám druhých lidí a porozumí jim 
 
 
 
| Okruhy slovní zásoby | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
rozumí známým slovům a jednoduchým větám se vztahem k osvojovaným tématům 
 
- 
rozumí obsahu a smyslu jednoduchých autentických materiálů (časopisy, obrazové a poslechové materiály) a využívá je při své práci 
 
- 
čte nahlas plynule a foneticky správně jednoduché texty obsahující známou slovní zásobu 
 
- 
vyhledá v jednoduchém textu potřebnou informaci a vytvoří odpověď na otázku 
 
- 
používá dvojjazyčný slovník 
 
 
 | 
Základní číslovky 1 – 100 
Příroda a počasí 
Části těla 
Barvy 
Škola, rozvrh hodin 
Přivlastňovací zájmena 
Dny v týdnu  
Dům, byt – pokoje, nábytek 
Oblečení 
Každodenní aktivity 
Volnočasové aktivity 
Popis člověka 
Domácí práce 
Přídavná jména – antonyma, synonyma 
Tázací zájmena 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 OSV RSP
						, 
					Ko | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| Gramatika | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
rozumí známým slovům a jednoduchým větám se vztahem k osvojovaným tématům 
 
- 
rozumí obsahu a smyslu jednoduchých autentických materiálů (časopisy, obrazové a poslechové materiály) a využívá je při své práci 
 
- 
čte nahlas plynule a foneticky správně jednoduché texty obsahující známou slovní zásobu 
 
- 
sestaví gramaticky a formálně správně jednoduché písemné sdělení, krátký text a odpověď na sdělení; vyplní své základní údaje do formulářů 
 
- 
reprodukuje ústně i písemně obsah přiměřeně obtížného textu a jednoduché konverzace 
 
- 
obměňuje krátké texty se zachováním smyslu textu 
 
 
 | 
Užití členů A, AN, THE 
THIS / THESE 
Pravidelné a nepravidelné množné číslo 
Přivlastňovací pád 
Vazba THERE IS / THERE ARE – pořádek slov ve větě 
Předložky – určování místa 
Sloveso TO BE – otázka, zápor – pořádek slov ve větě 
Sloveso TO HAVE – otázka, zápor – pořádek slov ve větě 
Přítomný čas prostý – otázka, zápor – pořádek slov ve větě 
Přítomný čas průběhový – pořádek slov ve větě 
CAN, CAN´T 
MUST 
LET´S, rozkazovací způsob 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 OSV RSP
						, 
					K
						, 
					Ko
						, 
					ŘPRD | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| Praktické dovednosti | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
čte nahlas plynule a foneticky správně jednoduché texty obsahující známou slovní zásobu 
 
- 
vyhledá v jednoduchém textu potřebnou informaci a vytvoří odpověď na otázku 
 
- 
sestaví gramaticky a formálně správně jednoduché písemné sdělení, krátký text a odpověď na sdělení; vyplní své základní údaje do formulářů 
 
- 
reprodukuje ústně i písemně obsah přiměřeně obtížného textu a jednoduché konverzace 
 
- 
obměňuje krátké texty se zachováním smyslu textu 
 
- 
aktivně se zapojí do jednoduché konverzace, pozdraví a rozloučí se s dospělým i kamarádem, poskytne požadovanou informaci 
 
 
 | 
Pokyny pro práci ve třídě 
Základní informace o sobě (jméno, věk, bydliště) 
Pozdrav, poděkování, představování 
Blahopřání, pozdrav a dopis z prázdnin 
Omluva, žádost 
Nákupy 
Místa ve městě – orientace 
Abeceda, hláskování 
Určování času 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KD
						, 
					LV
						, 
					EP
						, 
					PMOSV RSP
						, 
					SaS
						, 
					SRaSO
						, 
					K
						, 
					PL
						, 
					MV
						, 
					Ko
						, 
					KaK
						, 
					ŘPRD | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| Reálie | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
rozumí známým slovům a jednoduchým větám se vztahem k osvojovaným tématům 
 
- 
rozumí obsahu a smyslu jednoduchých autentických materiálů (časopisy, obrazové a poslechové materiály) a využívá je při své práci 
 
- 
čte nahlas plynule a foneticky správně jednoduché texty obsahující známou slovní zásobu 
 
- 
vyhledá v jednoduchém textu potřebnou informaci a vytvoří odpověď na otázku 
 
- 
používá dvojjazyčný slovník 
 
- 
reprodukuje ústně i písemně obsah přiměřeně obtížného textu a jednoduché konverzace 
 
- 
obměňuje krátké texty se zachováním smyslu textu 
 
 
 | 
Christmas, Easter, Halloween, Valentine´s Day – tradice a zvyky 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KD
						, 
					LV
						, 
					EP
						, 
					PMOSV RSP
						, 
					PL
						, 
					MV
						, 
					Ko | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
 
 
 
 |