Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
|
Učební osnovy
Alternativní zdroje.
Kompetence k řešení problémů
-
sleduje vlastní pokrok při zdolávání problémů
-
umí naslouchat ostatním členům v týmu
-
učí se asertivnímu chování
-
učí se oceňovat více cest k řešení problému
Kompetence sociální a personální
-
respektuje vnitřní řád školy
-
dodržuje a respektuje zákony třídního kolektivu
-
umí pracovat ve dvojicích a ve skupinách
-
podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu
-
seznamuje se s kulturou země, ze které je spolužák
-
zapojuje se do recipročních výměnných pobytových akcí v zahraničí
-
zapojuje se do evropských projektů
Kompetence pracovní
-
adaptuje se na jiné prostředí a nové pracovní podmínky
-
žák je veden ke koncentraci na pracovní výkon
-
vytváří si pozitivní vztah k práci
-
dodržuje vnitřní řád školy, učeben
-
zapojuje se do zájmových aktivit ve škole i mimo školu
Kompetence k učení
-
vědomě eliminuje rušivé podněty a vytváří si optimální podmínky pro učení
-
při hodnocení se používají převážně prvky pozitivní motivace
-
učí se sebehodnocení
-
učí se pracovat samostatně a tvořivě
Kompetence komunikativní
-
účastní se na mezinárodních projektech
-
rozumí různým typům textů a záznamů
-
naslouchá promluvám druhých lidí a porozumí jim
Okruhy slovní zásoby |
výstupy | učivo |
-
rozumí známým slovům a jednoduchým větám se vztahem k osvojovaným tématům
-
rozumí obsahu a smyslu jednoduchých autentických materiálů (časopisy, obrazové a poslechové materiály) a využívá je při své práci
-
čte nahlas plynule a foneticky správně jednoduché texty obsahující známou slovní zásobu
-
vyhledá v jednoduchém textu potřebnou informaci a vytvoří odpověď na otázku
-
používá dvojjazyčný slovník
|
Základní číslovky 1 – 100
Příroda a počasí
Části těla
Barvy
Škola, rozvrh hodin
Přivlastňovací zájmena
Dny v týdnu
Dům, byt – pokoje, nábytek
Oblečení
Každodenní aktivity
Volnočasové aktivity
Popis člověka
Domácí práce
Přídavná jména – antonyma, synonyma
Tázací zájmena
|
pokrytí průřezových témat |
OSV RSP
,
Ko |
přesahy |
|
Gramatika |
výstupy | učivo |
-
rozumí známým slovům a jednoduchým větám se vztahem k osvojovaným tématům
-
rozumí obsahu a smyslu jednoduchých autentických materiálů (časopisy, obrazové a poslechové materiály) a využívá je při své práci
-
čte nahlas plynule a foneticky správně jednoduché texty obsahující známou slovní zásobu
-
sestaví gramaticky a formálně správně jednoduché písemné sdělení, krátký text a odpověď na sdělení; vyplní své základní údaje do formulářů
-
reprodukuje ústně i písemně obsah přiměřeně obtížného textu a jednoduché konverzace
-
obměňuje krátké texty se zachováním smyslu textu
|
Užití členů A, AN, THE
THIS / THESE
Pravidelné a nepravidelné množné číslo
Přivlastňovací pád
Vazba THERE IS / THERE ARE – pořádek slov ve větě
Předložky – určování místa
Sloveso TO BE – otázka, zápor – pořádek slov ve větě
Sloveso TO HAVE – otázka, zápor – pořádek slov ve větě
Přítomný čas prostý – otázka, zápor – pořádek slov ve větě
Přítomný čas průběhový – pořádek slov ve větě
CAN, CAN´T
MUST
LET´S, rozkazovací způsob
|
pokrytí průřezových témat |
OSV RSP
,
K
,
Ko
,
ŘPRD |
přesahy |
|
Praktické dovednosti |
výstupy | učivo |
-
čte nahlas plynule a foneticky správně jednoduché texty obsahující známou slovní zásobu
-
vyhledá v jednoduchém textu potřebnou informaci a vytvoří odpověď na otázku
-
sestaví gramaticky a formálně správně jednoduché písemné sdělení, krátký text a odpověď na sdělení; vyplní své základní údaje do formulářů
-
reprodukuje ústně i písemně obsah přiměřeně obtížného textu a jednoduché konverzace
-
obměňuje krátké texty se zachováním smyslu textu
-
aktivně se zapojí do jednoduché konverzace, pozdraví a rozloučí se s dospělým i kamarádem, poskytne požadovanou informaci
|
Pokyny pro práci ve třídě
Základní informace o sobě (jméno, věk, bydliště)
Pozdrav, poděkování, představování
Blahopřání, pozdrav a dopis z prázdnin
Omluva, žádost
Nákupy
Místa ve městě – orientace
Abeceda, hláskování
Určování času
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LV
,
EP
,
PMOSV RSP
,
SaS
,
SRaSO
,
K
,
PL
,
MV
,
Ko
,
KaK
,
ŘPRD |
přesahy |
|
Reálie |
výstupy | učivo |
-
rozumí známým slovům a jednoduchým větám se vztahem k osvojovaným tématům
-
rozumí obsahu a smyslu jednoduchých autentických materiálů (časopisy, obrazové a poslechové materiály) a využívá je při své práci
-
čte nahlas plynule a foneticky správně jednoduché texty obsahující známou slovní zásobu
-
vyhledá v jednoduchém textu potřebnou informaci a vytvoří odpověď na otázku
-
používá dvojjazyčný slovník
-
reprodukuje ústně i písemně obsah přiměřeně obtížného textu a jednoduché konverzace
-
obměňuje krátké texty se zachováním smyslu textu
|
Christmas, Easter, Halloween, Valentine´s Day – tradice a zvyky
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LV
,
EP
,
PMOSV RSP
,
PL
,
MV
,
Ko |
přesahy |
|
|