Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
|
Učební osnovy
Alternativní zdroje.
Kompetence k řešení problémů
-
je schopen posoudit problém, vyhledat k němu vhodné informace, diskutovat o možnostech řešení
-
sleduje vlastní pokrok při zdolávání problémů
-
příjímá zodpovědnost za výsledek řešení problému a umí jej obhájit
-
umí naslouchat ostatním členům v týmu
-
učí se asertivnímu chování
-
učí se oceňovat více cest k řešení problému
Kompetence sociální a personální
-
dodržuje a respektuje zákony třídního kolektivu
-
respektuje vnitřní řád školy
-
oceňuje zkušenosti druhých lidí
-
čerpá zkušenosti a respektuje různá hlediska
-
seznamuje se s kulturou země, ze které je spolužák
Kompetence pracovní
-
vytváří si pozitivní vztah k práci
-
adaptuje se na jiné prostředí a nové pracovní podmínky
-
dodržuje vnitřní řád školy, učeben
Kompetence k učení
-
propojuje získané znalosti do souvislostí
-
vyhledává a třídí informace
-
dokáže pracovat s chybou
-
vědomě eliminuje rušivé podněty a vytváří si optimální podmínky pro učení
-
vytváří z těchto zdrojů samostatné práce
-
učí se pracovat samostatně a tvořivě
Kompetence komunikativní
-
vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projevu
-
naslouchá promluvám druhých lidí a porozumí jim
-
rozumí různým typům textů a záznamů
-
umí vyhledávat na internetu
-
umí na PC vytvořit protokol LP,referáty a seminární práce
Kompetence občanské
-
je schopen empatie
-
odmítá útlak a hrubé zacházení
-
respektuje zákony a společenské normy
-
poskytne dle svých možností účinnou pomoc
-
v krizových situacích se chová ohleduplně
-
respektuje požadavky na životní prostředí
-
podporuje zájem ochrany zdraví
Velká Británie |
výstupy | učivo |
|
reálie Velké Británie, jednotlivé země, hlavní města, jazyky, samospráva
srovnání pomocí as - as
stupňování přídavných jmen
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KDMeV FVMOSV PL
,
KoVMEGS JE |
přesahy |
|
oděvy |
výstupy | učivo |
|
pojmenování jednotlivých druhů oděvů, části těla
srovnávání pomocí as,as, stupňování přídavných jmen
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LVMeV FVMVMEGS ES |
přesahy |
|
zábava |
výstupy | učivo |
-
musí umět srovnávat předměty pomocí stupňování dlouhých i krátkých přídavných jmen
-
dokáže pohovořit o svých aktivitách během týdne
-
umí napsat příběh o svém oblíbeném filmu, knize, divadelní hře nebo TV programu
|
slovní zásoba, volnočasové aktivity,
have to,
frekvenční příslovce
příslovce s koncovkou ly
návrhy
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LV
,
PMOSV MV
,
KoVMEGS JE |
přesahy |
|
stěhování |
výstupy | učivo |
-
musí umět srovnávat předměty pomocí stupňování dlouhých i krátkých přídavných jmen
-
dokáže pohovořit o svých aktivitách během týdne
-
dokáže popsat svou rodinu
|
každodenní výrazy používané v běžné komunikaci
minulý čas prostý
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LVOSV PL
,
MVVMEGS JEEV ŽP
,
VČP |
přesahy |
|
sport a životní styl |
výstupy | učivo |
-
dokáže pohovořit o svých aktivitách během týdne
-
zná základní údaje týkajícící se vzniku USA, dokáže popsat vlajku USA
-
umí pohovořit o svém oblíbeném sportu
-
zná základní údaje o Kanadě
|
slovní zásoba, volnočasové aktivity
školní předměty
přítomný čas prostý, přítomný čas průběhový
like +ing, going to
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KDMeV PRTOSV PLVMEGS JEEV ZPŽ |
přesahy |
|
svět v budoucnosti |
výstupy | učivo |
|
slovní zásoba, doprava,
budoucí čas s will
|
pokrytí průřezových témat |
MuV PMMeV FVMOSV MVVMEGS JEEV VČP |
přesahy |
|
svět v minulosti |
výstupy | učivo |
-
dokáže pohovořit o svých aktivitách během týdne
-
umí napsat příběh o svém oblíbeném filmu, knize, divadelní hře nebo TV programu
-
zná základní údaje týkajícící se vzniku USA, dokáže popsat vlajku USA
-
zná základní údaje o Kanadě
|
slovní zásoba -časové výrazy
minulý čas průběhový
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LVOSV KoVMEGS ESEV ZPŽ
,
VČP |
přesahy |
|
|