Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
|
Učební osnovy
Alternativní zdroje.
Kompetence k řešení problémů
-
je schopen posoudit problém, vyhledat k němu vhodné informace, diskutovat o možnostech řešení
-
příjímá zodpovědnost za výsledek řešení problému a umí jej obhájit
-
umí naslouchat ostatním členům v týmu
-
učí se asertivnímu chování
-
učí se oceňovat více cest k řešení problému
Kompetence sociální a personální
-
dodržuje a respektuje zákony třídního kolektivu
-
respektuje vnitřní řád školy
-
oceňuje zkušenosti druhých lidí
-
čerpá zkušenosti a respektuje různá hlediska
-
seznamuje se s kulturou země, ze které je spolužák
Kompetence pracovní
-
vytváří si pozitivní vztah k práci
-
dodržuje vnitřní řád školy, učeben
-
zapojuje se do zájmových aktivit ve škole i mimo školu
Kompetence k učení
-
vyhledává a třídí informace
-
propojuje získané znalosti do souvislostí
-
vědomě eliminuje rušivé podněty a vytváří si optimální podmínky pro učení
-
při hodnocení se používají převážně prvky pozitivní motivace
-
učí se pracovat samostatně a tvořivě
-
učí se sebehodnocení
Kompetence komunikativní
-
vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projevu
-
rozumí různým typům textů a záznamů
-
umí vyhledávat na internetu
-
umí na PC vytvořit protokol LP,referáty a seminární práce
Kompetence občanské
-
respektuje zákony a společenské normy
-
je schopen empatie
-
v krizových situacích se chová ohleduplně
-
respektuje požadavky na životní prostředí
představování |
výstupy | učivo |
|
přítomný čas prostý i průběhový
neurčitý a určitý člen
předložky
slovní zásoba - přátelé a rodina, osobní data, barvy, oblečení,sport
|
pokrytí průřezových témat |
MuV LVOSV MV
,
KoVMEGS JE |
přesahy |
|
můj život |
výstupy | učivo |
-
umí tvořit věty v přítomném čase průběhovém
-
umí popsat své oblíbené zvíře
-
dokáže tvořit věty v přítomném čase prostém
-
dokáže tvořit otázky v obou přítomných časech a odpovídat na ně
-
dokáže tvořit věty v minulém čase
|
přítomný čas prostý a průběhový
řadové číslovky, psaní dat,
slovní zásoba- moje rodina,aktivity, nakupování,
měsíce,počasí,zvyky koníčky,
|
pokrytí průřezových témat |
MuV LV
,
PMOSV SaS
,
PL
,
MV
,
KoVMEGS JE |
přesahy |
|
zvířata |
výstupy | učivo |
|
slovní zásoba- názvy zvířat, části těla, slovesa-eat, drinks, popis vzhledu
přídavná jména
ukazovací zájména
some ,any,
|
pokrytí průřezových témat |
OSV KoVMEGS ESEV ZPŽ
,
ŽP |
přesahy |
|
u lékaře |
výstupy | učivo |
-
umí popsat obrázek v přítomném čase průběhovém
-
umí tvořit věty v přítomném čase průběhovém
-
dokáže tvořit otázky v obou přítomných časech a odpovídat na ně
-
dokáže napsat omluvný dopis týkající se nepřítomnosti ve škole
|
minulý čas prostý,
slovní zásoba- nemoci, zdraví
|
pokrytí průřezových témat |
OSV PH
,
PL
,
KoEV ŽP |
přesahy |
|
jídlo |
výstupy | učivo |
-
dokáže tvořit věty v přítomném čase prostém
-
dokáže tvořit otázky v obou přítomných časech a odpovídat na ně
-
dokáže tvořit věty v minulém čase
-
umí si objednat jídlo v restauraci
-
zvládne sestavit recept na své oblíbené jídlo
|
slovní zásoba- názvy potravin
recept, popis receptu
slovesa- míchat, loupat, smažit apod.
going to - budoucí čas, počitatelná a nepočitatelná podst. jm.
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KDOSV PL
,
MV
,
KoVMEGS JEEV ZPŽ |
přesahy |
|
|