Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
 
 | 
 Učební osnovy 
Alternativní zdroje.
Kompetence k řešení problémů 
- 
 je schopen posoudit problém, vyhledat k němu vhodné informace, diskutovat o možnostech řešení 
 
- 
příjímá zodpovědnost za výsledek řešení problému a umí jej obhájit 
 
- 
umí naslouchat ostatním členům v týmu 
 
- 
učí se asertivnímu chování 
 
- 
učí se oceňovat více cest k řešení problému 
 
 
 
Kompetence sociální a personální 
- 
dodržuje a respektuje zákony třídního kolektivu 
 
- 
respektuje vnitřní řád školy 
 
- 
oceňuje zkušenosti druhých lidí 
 
- 
čerpá zkušenosti a respektuje různá hlediska 
 
- 
seznamuje se s kulturou země, ze které je spolužák 
 
 
 
Kompetence pracovní 
- 
vytváří si pozitivní vztah k práci 
 
- 
dodržuje vnitřní řád školy, učeben 
 
- 
zapojuje se do zájmových aktivit ve škole i mimo školu 
 
 
 
Kompetence k učení 
- 
vyhledává  a třídí informace 
 
- 
propojuje získané znalosti do souvislostí 
 
- 
vědomě eliminuje rušivé podněty a vytváří si optimální podmínky pro učení 
 
- 
při hodnocení se používají převážně prvky pozitivní motivace 
 
- 
učí se pracovat samostatně a tvořivě 
 
- 
učí se sebehodnocení 
 
 
 
Kompetence komunikativní 
- 
vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projevu 
 
- 
rozumí různým typům textů a záznamů 
 
- 
umí vyhledávat na internetu 
 
- 
umí na PC vytvořit protokol LP,referáty a seminární práce 
 
 
 
Kompetence občanské 
- 
respektuje zákony a společenské normy 
 
- 
je schopen empatie 
 
- 
v krizových situacích se chová ohleduplně 
 
- 
respektuje požadavky na životní prostředí 
 
 
 
| představování | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
přítomný čas prostý i průběhový 
neurčitý a určitý člen 
předložky 
slovní zásoba -  přátelé a rodina, osobní data, barvy, oblečení,sport 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV LVOSV MV
						, 
					KoVMEGS JE | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| můj život | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
umí tvořit věty v přítomném čase  průběhovém 
 
- 
umí popsat své oblíbené zvíře 
 
- 
dokáže tvořit věty v přítomném čase prostém 
 
- 
dokáže  tvořit otázky v obou přítomných časech a  odpovídat na ně 
 
- 
dokáže tvořit věty v minulém čase 
 
 
 | 
přítomný čas prostý a průběhový 
řadové číslovky, psaní dat,  
slovní zásoba- moje rodina,aktivity, nakupování, 
měsíce,počasí,zvyky koníčky, 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV LV
						, 
					PMOSV SaS
						, 
					PL
						, 
					MV
						, 
					KoVMEGS JE | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| zvířata | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
slovní zásoba- názvy zvířat, části těla, slovesa-eat, drinks, popis vzhledu 
přídavná jména 
ukazovací zájména 
some ,any, 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 OSV KoVMEGS ESEV ZPŽ
						, 
					ŽP | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| u lékaře | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
umí  popsat obrázek v přítomném čase průběhovém 
 
- 
umí tvořit věty v přítomném čase  průběhovém 
 
- 
dokáže  tvořit otázky v obou přítomných časech a  odpovídat na ně 
 
- 
dokáže napsat omluvný dopis týkající se nepřítomnosti ve škole 
 
 
 | 
minulý čas prostý,  
slovní zásoba- nemoci, zdraví 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 OSV PH
						, 
					PL
						, 
					KoEV ŽP | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| jídlo | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
dokáže tvořit věty v přítomném čase prostém 
 
- 
dokáže  tvořit otázky v obou přítomných časech a  odpovídat na ně 
 
- 
dokáže tvořit věty v minulém čase 
 
- 
umí si objednat jídlo v restauraci 
 
- 
zvládne sestavit recept na své oblíbené jídlo 
 
 
 | 
slovní zásoba- názvy potravin 
recept, popis receptu 
slovesa- míchat, loupat, smažit apod. 
going to - budoucí čas, počitatelná a nepočitatelná podst. jm. 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KDOSV PL
						, 
					MV
						, 
					KoVMEGS JEEV ZPŽ | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
 
 
 
 |