Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
 
 | 
 Učební osnovy 
Alternativní zdroje.
Kompetence k řešení problémů 
- 
 je schopen posoudit problém, vyhledat k němu vhodné informace, diskutovat o možnostech řešení 
 
- 
 sleduje vlastní pokrok při zdolávání problémů 
 
- 
příjímá zodpovědnost za výsledek řešení problému a umí jej obhájit 
 
- 
umí naslouchat ostatním členům v týmu 
 
- 
učí se asertivnímu chování 
 
- 
učí se oceňovat více cest k řešení problému 
 
 
 
Kompetence sociální a personální 
- 
dodržuje a respektuje zákony třídního kolektivu 
 
- 
respektuje vnitřní řád školy 
 
- 
umí pracovat ve dvojicích a ve skupinách 
 
- 
oceňuje zkušenosti druhých lidí 
 
- 
čerpá zkušenosti a respektuje různá hlediska 
 
- 
seznamuje se s kulturou země, ze které je spolužák 
 
 
 
Kompetence pracovní 
- 
adaptuje se na jiné prostředí a nové pracovní podmínky 
 
- 
vytváří si pozitivní vztah k práci 
 
- 
dodržuje vnitřní řád školy, učeben 
 
- 
chápe podstatu, cíl a riziko podnikání 
 
 
 
Kompetence k učení 
- 
propojuje získané znalosti do souvislostí 
 
- 
užívá odbornou terminologii 
 
- 
vyhledává  a třídí informace 
 
- 
dokáže pracovat s chybou 
 
- 
vědomě eliminuje rušivé podněty a vytváří si optimální podmínky pro učení 
 
- 
vytváří si plán pro dosažení učebních cílů 
 
- 
vytváří z těchto zdrojů samostatné práce 
 
- 
učí se pracovat samostatně a tvořivě 
 
- 
učí se sebehodnocení 
 
 
 
Kompetence komunikativní 
- 
vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projevu 
 
- 
rozumí různým typům textů a záznamů 
 
- 
naslouchá promluvám druhých lidí a porozumí jim 
 
- 
umí vyhledávat na internetu 
 
- 
umí na PC vytvořit protokol LP,referáty a seminární práce 
 
 
 
Kompetence občanské 
- 
je schopen empatie 
 
- 
odmítá útlak a hrubé zacházení 
 
- 
respektuje zákony a společenské normy 
 
- 
poskytne dle svých možností účinnou pomoc 
 
- 
respektuje požadavky na životní prostředí 
 
 
 
| Londýn | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
slovní zásoba - pojmenování historických památek 
vyjadřování budoucnosti přítomným časem průběhovým 
navádění směrů 
stupňování přídavných jmen 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KD
						, 
					PMOSV PL
						, 
					MV
						, 
					KoVMEGS OES | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| svět filmu | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
dokáže napsat filmovou kritiku 
 
- 
umí pohovořit o známých osobnostech české vědy a kultury 
 
- 
dokáže tvořit věty i otázky v předpřítomném čase 
 
- 
dokáže popsat život mladých lidí 
 
 
 | 
slovní zásoba - herec, režisér, producent, recenze, filmové žánry,  
předpřítomný čas 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MeV FVMOSV K
						, 
					PL
						, 
					MV
						, 
					Ko
						, 
					KaKVMEGS JE | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| ve škole | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
dokáže popsat školní pravidla 
 
- 
dokáže tvořit věty i otázky v předpřítomném čase 
 
- 
dokáže popsat život mladých lidí 
 
 
 | 
slovní zásoba- školní pravidla 
modální slovesa - must, have to, can, should 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 OSV MV
						, 
					Ko
						, 
					KaK | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| svět rekordů a kuriozit | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
číslovky - čtení large numbers,  
předpřítomný čas 
ever, never 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MeV FVMOSV RSP
						, 
					K
						, 
					Ko | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| svět práce | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
umí pohovořit o známých osobnostech české vědy a kultury 
 
- 
dokáže požádat o zaměstnání 
 
- 
dokáže popsat život mladých lidí 
 
 
 | 
slovní zásoba - povolání 
psaní žádostí 
oba přítomné časy 
stative verbs - want, prefer, like, think 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV LVOSV RSP
						, 
					PL
						, 
					MV
						, 
					Ko
						, 
					KaK
						, 
					ŘPRDVMEGS ES | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| na módní přehlídce | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
dokáže tvořit věty i otázky v předpřítomném čase 
 
- 
dokáže požádat o zaměstnání 
 
- 
dokáže popsat život mladých lidí 
 
 
 | 
slovní zásoba - oděvy, části oděvů , návrhář, přehlídkové molo 
předpřítomný čas - for, since,  
užití too, enough 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV PMOSV SaS
						, 
					SRaSO
						, 
					MV
						, 
					Ko
						, 
					ŘPRD | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| život v minulosti | 
 
| výstupy | učivo | 
 
- 
umí pohovořit o známých osobnostech české vědy a kultury 
 
- 
dokáže tvořit věty i otázky v předpřítomném čase 
 
- 
dokáže popsat život mladých lidí 
 
 
 | 
slovní zásoba - druhy materiálu 
minulý čas prostý , minulý čas průběhový 
užití modálních sloves - had to ,could 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KD
						, 
					LVVMEGS JEEV ŽP
						, 
					VČP | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| NJ cestování | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
pořád na cestách 
cesta kolem světa 
vlakem na cestách 
na nádraží 
řeči 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV KDOSV PLVMEGS ES
						, 
					OES
						, 
					JE | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| NJ sport | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
na kole na cestách 
olympijské hry 
letopočty 
genitiv 2. pád 
neurčitý podmět man 
předložky se 4. pádem 
osobní zájmena v akuzativu 
zvratná slovesa 
postavení sich ve větě 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 OSV PH | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| NJ životní prostředí | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
tajemství přírody 
předpověď počasí 
naše životní prostředí - náš život 
noc pod stanem 
vztažná zájmena 
slovosled po souřadicích spojkách 
sloveso werden 
předložkové vazby 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 EV E
						, 
					ŽP
						, 
					VČP | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| NJ zdravý život | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
řeč těla 
dieta nebo sport? 
zdravá strava 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 OSV PHEV VČP | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
| NJ výměna žáků | 
 
| výstupy | učivo | 
 
| 
 | 
bez přátel není radost 
hledám přátelé k dopisování 
interview: rok v Německu 
na letišti 
třetí pád 
použití infinitivu 
účelové věty 
zvratná slovesa 
příslovce místa 
 
 | 
 
| pokrytí průřezových témat | 
 
| 
 MuV LV
						, 
					EP
						, 
					PMOSV MV
						, 
					Ko | 
 
| přesahy | 
 
 | 
 
 
 
 
 
 |