Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
|
Učební osnovy
Alternativní zdroje.
Kompetence k řešení problémů
-
je schopen posoudit problém, vyhledat k němu vhodné informace, diskutovat o možnostech řešení
-
sleduje vlastní pokrok při zdolávání problémů
-
příjímá zodpovědnost za výsledek řešení problému a umí jej obhájit
-
umí naslouchat ostatním členům v týmu
-
učí se asertivnímu chování
-
učí se oceňovat více cest k řešení problému
Kompetence sociální a personální
-
dodržuje a respektuje zákony třídního kolektivu
-
respektuje vnitřní řád školy
-
umí pracovat ve dvojicích a ve skupinách
-
oceňuje zkušenosti druhých lidí
-
čerpá zkušenosti a respektuje různá hlediska
-
seznamuje se s kulturou země, ze které je spolužák
Kompetence pracovní
-
adaptuje se na jiné prostředí a nové pracovní podmínky
-
vytváří si pozitivní vztah k práci
-
dodržuje vnitřní řád školy, učeben
-
chápe podstatu, cíl a riziko podnikání
Kompetence k učení
-
propojuje získané znalosti do souvislostí
-
užívá odbornou terminologii
-
vyhledává a třídí informace
-
dokáže pracovat s chybou
-
vědomě eliminuje rušivé podněty a vytváří si optimální podmínky pro učení
-
vytváří si plán pro dosažení učebních cílů
-
vytváří z těchto zdrojů samostatné práce
-
učí se pracovat samostatně a tvořivě
-
učí se sebehodnocení
Kompetence komunikativní
-
vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projevu
-
rozumí různým typům textů a záznamů
-
naslouchá promluvám druhých lidí a porozumí jim
-
umí vyhledávat na internetu
-
umí na PC vytvořit protokol LP,referáty a seminární práce
Kompetence občanské
-
je schopen empatie
-
odmítá útlak a hrubé zacházení
-
respektuje zákony a společenské normy
-
poskytne dle svých možností účinnou pomoc
-
respektuje požadavky na životní prostředí
Londýn |
výstupy | učivo |
|
slovní zásoba - pojmenování historických památek
vyjadřování budoucnosti přítomným časem průběhovým
navádění směrů
stupňování přídavných jmen
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
PMOSV PL
,
MV
,
KoVMEGS OES |
přesahy |
|
svět filmu |
výstupy | učivo |
-
dokáže napsat filmovou kritiku
-
umí pohovořit o známých osobnostech české vědy a kultury
-
dokáže tvořit věty i otázky v předpřítomném čase
-
dokáže popsat život mladých lidí
|
slovní zásoba - herec, režisér, producent, recenze, filmové žánry,
předpřítomný čas
|
pokrytí průřezových témat |
MeV FVMOSV K
,
PL
,
MV
,
Ko
,
KaKVMEGS JE |
přesahy |
|
ve škole |
výstupy | učivo |
-
dokáže popsat školní pravidla
-
dokáže tvořit věty i otázky v předpřítomném čase
-
dokáže popsat život mladých lidí
|
slovní zásoba- školní pravidla
modální slovesa - must, have to, can, should
|
pokrytí průřezových témat |
OSV MV
,
Ko
,
KaK |
přesahy |
|
svět rekordů a kuriozit |
výstupy | učivo |
|
číslovky - čtení large numbers,
předpřítomný čas
ever, never
|
pokrytí průřezových témat |
MeV FVMOSV RSP
,
K
,
Ko |
přesahy |
|
svět práce |
výstupy | učivo |
-
umí pohovořit o známých osobnostech české vědy a kultury
-
dokáže požádat o zaměstnání
-
dokáže popsat život mladých lidí
|
slovní zásoba - povolání
psaní žádostí
oba přítomné časy
stative verbs - want, prefer, like, think
|
pokrytí průřezových témat |
MuV LVOSV RSP
,
PL
,
MV
,
Ko
,
KaK
,
ŘPRDVMEGS ES |
přesahy |
|
na módní přehlídce |
výstupy | učivo |
-
dokáže tvořit věty i otázky v předpřítomném čase
-
dokáže požádat o zaměstnání
-
dokáže popsat život mladých lidí
|
slovní zásoba - oděvy, části oděvů , návrhář, přehlídkové molo
předpřítomný čas - for, since,
užití too, enough
|
pokrytí průřezových témat |
MuV PMOSV SaS
,
SRaSO
,
MV
,
Ko
,
ŘPRD |
přesahy |
|
život v minulosti |
výstupy | učivo |
-
umí pohovořit o známých osobnostech české vědy a kultury
-
dokáže tvořit věty i otázky v předpřítomném čase
-
dokáže popsat život mladých lidí
|
slovní zásoba - druhy materiálu
minulý čas prostý , minulý čas průběhový
užití modálních sloves - had to ,could
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LVVMEGS JEEV ŽP
,
VČP |
přesahy |
|
NJ cestování |
výstupy | učivo |
|
pořád na cestách
cesta kolem světa
vlakem na cestách
na nádraží
řeči
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KDOSV PLVMEGS ES
,
OES
,
JE |
přesahy |
|
NJ sport |
výstupy | učivo |
|
na kole na cestách
olympijské hry
letopočty
genitiv 2. pád
neurčitý podmět man
předložky se 4. pádem
osobní zájmena v akuzativu
zvratná slovesa
postavení sich ve větě
|
pokrytí průřezových témat |
OSV PH |
přesahy |
|
NJ životní prostředí |
výstupy | učivo |
|
tajemství přírody
předpověď počasí
naše životní prostředí - náš život
noc pod stanem
vztažná zájmena
slovosled po souřadicích spojkách
sloveso werden
předložkové vazby
|
pokrytí průřezových témat |
EV E
,
ŽP
,
VČP |
přesahy |
|
NJ zdravý život |
výstupy | učivo |
|
řeč těla
dieta nebo sport?
zdravá strava
|
pokrytí průřezových témat |
OSV PHEV VČP |
přesahy |
|
NJ výměna žáků |
výstupy | učivo |
|
bez přátel není radost
hledám přátelé k dopisování
interview: rok v Německu
na letišti
třetí pád
použití infinitivu
účelové věty
zvratná slovesa
příslovce místa
|
pokrytí průřezových témat |
MuV LV
,
EP
,
PMOSV MV
,
Ko |
přesahy |
|
|