Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
|
Učební osnovy
Alternativní zdroje.
Kompetence k řešení problémů
-
je schopen posoudit problém, vyhledat k němu vhodné informace, diskutovat o možnostech řešení
-
sleduje vlastní pokrok při zdolávání problémů
-
příjímá zodpovědnost za výsledek řešení problému a umí jej obhájit
-
umí naslouchat ostatním členům v týmu
-
učí se asertivnímu chování
-
učí se oceňovat více cest k řešení problému
Kompetence sociální a personální
-
dodržuje a respektuje zákony třídního kolektivu
-
respektuje vnitřní řád školy
-
umí pracovat ve dvojicích a ve skupinách
-
podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu
-
oceňuje zkušenosti druhých lidí
-
čerpá zkušenosti a respektuje různá hlediska
-
seznamuje se s kulturou země, ze které je spolužák
Kompetence pracovní
-
žák je veden ke koncentraci na pracovní výkon
-
vytváří si pozitivní vztah k práci
-
dodržuje vnitřní řád školy, učeben
-
chápe podstatu, cíl a riziko podnikání
Kompetence k učení
-
propojuje získané znalosti do souvislostí
-
užívá odbornou terminologii
-
vyhledává a třídí informace
-
používá obecně užívané termíny
-
dokáže pracovat s chybou
-
vědomě eliminuje rušivé podněty a vytváří si optimální podmínky pro učení
-
vytváří si plán pro dosažení učebních cílů
-
vytváří z těchto zdrojů samostatné práce
-
učí se pracovat samostatně a tvořivě
-
učí se sebehodnocení
Kompetence komunikativní
-
vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projevu
-
rozumí různým typům textů a záznamů
-
naslouchá promluvám druhých lidí a porozumí jim
-
umí vyhledávat na internetu
-
umí na PC vytvořit protokol LP,referáty a seminární práce
Kompetence občanské
-
je schopen empatie
-
odmítá útlak a hrubé zacházení
-
respektuje zákony a společenské normy
-
v krizových situacích se chová ohleduplně
-
poskytne dle svých možností účinnou pomoc
-
respektuje požadavky na životní prostředí
zdraví a nemoci |
výstupy | učivo |
-
dokáže tvořit věty i otázky v předpřítomném čase
-
umí sestavit větu ve všech probraných časech
-
zná postavení ostatních slovních druhů
-
dokáže popsat jednotlivé části lidského těla
|
slovní zásoba - výživa, zdravotní problémy a ošetření, části těla,
modální slovesa
can-must, will be able to- will have to, should- shouldn´t
|
pokrytí průřezových témat |
MuV LVOSV MV
,
KoEV VČP |
přesahy |
|
představy |
výstupy | učivo |
-
umí sestavit větu ve všech probraných časech
-
zná postavení ostatních slovních druhů
-
musí umět srovnat život v minulosti a přítomnosti
|
použití vazeb- there is someone ...ing,see- hear someone...ing,
užití přídavných jmen good looking, crooked
|
pokrytí průřezových témat |
OSV RSP
,
PL |
přesahy |
|
slavné osobnosti české kultury |
výstupy | učivo |
-
dokáže tvořit věty i otázky v předpřítomném čase
-
umí sestavit větu ve všech probraných časech
-
zná postavení ostatních slovních druhů
|
slovní zásoba - president, politician, sportsman, singer, film director
užití předpřítomného času a prostého času minulého
past participle been, gone
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KD
,
LVOSV PLVMEGS JE |
přesahy |
|
Austrálie |
výstupy | učivo |
-
umí sestavit větu ve všech probraných časech
-
zná postavení ostatních slovních druhů
-
znají základní informace o Austrálii.
|
základní historické a geografické poznatky
|
pokrytí průřezových témat |
MuV KDOSV PLEV ŽP |
přesahy |
|
zprávy |
výstupy | učivo |
-
dokáže tvořit věty i otázky v předpřítomném čase
-
umí sestavit větu ve všech probraných časech
-
zná postavení ostatních slovních druhů
-
umí vyjádřit lítost s použitím základních frází
-
dokáže vyrobit plakát o životním prostředí
|
struktura e-mailu,
frázová slovesa,
podmiňovací způsob přítomný
já taky, já taky ne-So do I, Nor do I
|
pokrytí průřezových témat |
MuV LVMeV SMS
,
VAMSOSV Ko |
přesahy |
|
počasí |
výstupy | učivo |
-
umí sestavit větu ve všech probraných časech
-
musí umět srovnat život v minulosti a přítomnosti
-
dokáže vyrobit plakát o životním prostředí
|
slovní zásoba- příslovce, sunny, cloudy, windy, it is snowing ...
přírodní úkazy
trpný rod
might
|
pokrytí průřezových témat |
MeV IVMSROSV Ko
,
KaK
,
ŘPRD |
přesahy |
|
NJ média |
výstupy | učivo |
|
telefonování
televizní vysílání
zájmena dieser, solcher, jeder, alle
předložky s 2. pádem
časové údaje
konjunktiv II, opisný tvar würde
|
pokrytí průřezových témat |
MeV KČPPMS
,
IVMSR
,
SMS
,
VAMS
,
FVM
,
TMSOSV Ko |
přesahy |
|
NJ hudba a móda |
výstupy | učivo |
|
hudba živě
párty a koncerty
hudba a móda
zájmena welcher, was für ein,
zájmena derselbe, der gleiche
deklinace adjektiv
|
pokrytí průřezových témat |
|
přesahy |
|
NJ budoucnost |
výstupy | učivo |
|
zaměstnání
jak budeme žít v budoucnosti?
budoucí čas
časové spojky als, wenn
deklinace adjektiv
|
pokrytí průřezových témat |
|
přesahy |
|
NJ kdo jsem |
výstupy | učivo |
|
představení své osoby
životopisy známých německých osobností
vlastní strukturovaný životopis
nepřímá otázka
zpodstatnělá přídavná jména
|
pokrytí průřezových témat |
MuV LVOSV RSP
,
SaS |
přesahy |
|
NJ bydlení a život |
výstupy | učivo |
|
popis pokoje, bytu
stěhování
tvoření slov
n-deklinace
|
pokrytí průřezových témat |
|
přesahy |
|
|