Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
|
Učební osnovy
Alternativní zdroje.
Kompetence k řešení problémů
-
je schopen posoudit problém, vyhledat k němu vhodné informace, diskutovat o možnostech řešení
-
nenechá se odradit neúspěchem a nachází jiná řešení
-
učí se oceňovat více cest k řešení problému
-
k problémům se vyjadřuje v anketách pro školní časopis
Kompetence sociální a personální
-
respektuje vnitřní řád školy
-
umí pracovat ve dvojicích a ve skupinách
-
oceňuje zkušenosti druhých lidí
-
čerpá zkušenosti a respektuje různá hlediska
-
zapojuje se do evropských projektů
Kompetence k učení
-
užívá odbornou terminologii
-
vyhledává a třídí informace
-
při hodnocení se používají převážně prvky pozitivní motivace
-
dokáže pracovat s chybou
-
učí se pracovat samostatně a tvořivě
Kompetence komunikativní
-
účastní se na mezinárodních projektech
-
vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projevu
-
umí vyhledávat na internetu
Kompetence občanské
-
je schopen empatie
-
respektuje zákony a společenské normy
-
je si vědom svých povinností ve škole a mimo školu
-
poskytne dle svých možností účinnou pomoc
| popis |
| výstupy | učivo |
|
|
popis výrobku
popis uměleckého díla
popis pracovního postupu
|
| pokrytí průřezových témat |
|
OSV K |
| přesahy |
|
| charakteristika |
| výstupy | učivo |
|
|
Charakteristika přímá a nepřímá
|
| pokrytí průřezových témat |
|
OSV PL
,
MV
,
Ko |
| přesahy |
|
| líčení |
| výstupy | učivo |
|
|
|
| pokrytí průřezových témat |
|
EV VČP |
| přesahy |
|
| výtah |
| výstupy | učivo |
|
|
|
| pokrytí průřezových témat |
|
OSV RSP
,
ŘPRD |
| přesahy |
|
| žádost,životopis |
| výstupy | učivo |
|
|
žádost-znaky,důraz na formu
životopis- strukturovanýí,forma dotazníku
|
| pokrytí průřezových témat |
|
VDO OOSS
,
POPŽ |
| přesahy |
|
| vypravování |
| výstupy | učivo |
|
|
stavba vypravování,oživení děje/přítomný čas,přirovnání,synonyma,přímá řeč/
|
| pokrytí průřezových témat |
|
OSV K |
| přesahy |
|
| nauka o významu slov |
| výstupy | učivo |
|
|
význam slova
jednoznačná,mnohoznačná,sousloví,rčení,synonyma,homonyma,antonyma
slova citově zabarvená
odborné názvy
|
| pokrytí průřezových témat |
|
MuV EPVMEGS OES |
| přesahy |
|
| nauka o tvoření slov |
| výstupy | učivo |
|
|
způsoby tvoření slov - odvozování,skládání,zkracování
|
| pokrytí průřezových témat |
|
VDO OOSSOSV ŘPRD |
| přesahy |
|
| tvarosloví |
| výstupy | učivo |
|
|
opakování
slovesný rod
neohebné slovní druhy
|
| pokrytí průřezových témat |
|
OSV ŘPRD |
| přesahy |
|
| skladba |
| výstupy | učivo |
|
|
druhy vět podle postoje mluvčího
věta dvojčlenná,jednočlenná,větný ekvivalent
opakování - základní a rozvíjející větné členy
doplněk
přístavek
vedlejší věta - druhy
|
| pokrytí průřezových témat |
|
OSV ŘPRD |
| přesahy |
|
| pravopis |
| výstupy | učivo |
|
|
vyjmenovaná slova
i,y v koncovkách podstatných a přídavných jmen
shoda přísudku s podmětem
|
| pokrytí průřezových témat |
|
OSV ŘPRD |
| přesahy |
|
| charakteristika literatury národní |
| výstupy | učivo |
|
|
literatura národní,pro děti a mládež Čapek,Hrubín,Sekora,Žáček,Foglar ,Andersen,Rowlingová,a další autoři dle zájmů žáků
|
| pokrytí průřezových témat |
|
MuV LVOSV KVMEGS JE |
| přesahy |
|
| středověk,doba renesanční |
| výstupy | učivo |
|
|
Konstatnin a Metoděj,Kosmas,Dalimil,Hus,Bible kralická,Komenský
Marco Polo,Boccacio,Villon,Servantes,Shakespeare
|
| pokrytí průřezových témat |
|
MuV KD |
| přesahy |
|
| druhy dramatu |
| výstupy | učivo |
-
rozpozná tragedii,komedii,činohru,balet,muzikál,operu
|
komedie,tragedie,tragikomedie,balet,činohra,muzikál ,opera
Shakespeare v divadle i ve filmu,soudobé muzikály
|
| pokrytí průřezových témat |
|
OSV MV |
| přesahy |
|
|