Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
|
Učební osnovy
Alternativní zdroje.
Kompetence k řešení problémů
Kompetence sociální a personální
-
aktivně se účastní komunikačních třídnických hodin
-
umí pracovat ve dvojicích a ve skupinách
-
podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu
-
zapojuje se do recipročních výměnných pobytových akcí v zahraničí
Kompetence pracovní
-
vytváří si pozitivní vztah k práci
-
přispívá příspěvky do školního časopisu
-
zapojuje se do zájmových aktivit ve škole i mimo školu
Kompetence k učení
-
propojuje získané znalosti do souvislostí
-
vyhledává a třídí informace
-
vytváří si plán pro dosažení učebních cílů
-
vědomě eliminuje rušivé podněty a vytváří si optimální podmínky pro učení
-
vytváří z těchto zdrojů samostatné práce
Kompetence komunikativní
-
účastní se na mezinárodních projektech
-
vyjadřuje se výstižně, souvisle a kultivovaně v písemném i ústním projevu
-
umí na PC vytvořit protokol LP,referáty a seminární práce
-
pomocí PC připravuje příspěvky do školního časopisu
-
umí vyhledávat na internetu
| komunikace a sloh |
| výstupy | učivo |
|
|
výklad
popis
charakteristika
vypravování
úvaha
proslov
diskuse
funkční styly
slohové útvary dle zájmu žáků
|
| pokrytí průřezových témat |
|
MeV KČPPMS
,
IVMSR
,
SMS
,
FVM
,
PRT |
| přesahy |
|
| slovní zásoba |
| výstupy | učivo |
|
|
slovo a sousloví
rozvoj slovní zásoby
významové vztahy mezi slovy
rozvrstvení slovní zásoby
stavby slova
nauka o tvoření slov
|
| pokrytí průřezových témat |
|
OSV KVMEGS JE |
| přesahy |
|
| tvarosloví |
| výstupy | učivo |
|
|
ohebné a neohebné slovní druhy
|
| pokrytí průřezových témat |
|
OSV Ko |
| přesahy |
|
| skladba |
| výstupy | učivo |
|
|
opakování
mluvnický zápor
druhy přívlastku
významové poměry
nepravidelnosti ve větné stavbě
pořádek slov v české větě
|
| pokrytí průřezových témat |
|
OSV K
,
ŘPRD |
| přesahy |
|
| zvuková stránka jazyka |
| výstupy | učivo |
|
|
pravopis lexikální, tvaroslovný, skladební
vlastní jména
hlásky a hláskové skupiny
větný přízvuk, větná melodie
|
| pokrytí průřezových témat |
|
OSV K
,
ŘPRD |
| přesahy |
|
| obecné výkladyo jazyce |
| výstupy | učivo |
|
|
řeč, jazyk
opakování -útvary jazyka, jeho vývoj
disciplíny jazykovědy
jazyková kultura
|
| pokrytí průřezových témat |
|
VDO OOSSVMEGS ES |
| přesahy |
|
| struktura literárního díla |
| výstupy | učivo |
|
|
vrstva jazyková - slovní zásoba,
vrstva tématická - téma,autorský postoj
děj,postava
vrstva kompoziční - chronologie,retrospektiva - příklady
|
| pokrytí průřezových témat |
|
| přesahy |
|
| literatura 20.století |
| výstupy | učivo |
|
|
Hašek,Bezruč,Čapek,Seifert,Nezval,Vančura,Havel,Hrabal,Páral,Nesvadba, a dle zájmu žáků
Remarque,Hemingway,Tolkien a podle četby žáka
|
| pokrytí průřezových témat |
|
MuV KDOSV PLVMEGS ES |
| přesahy |
|
| netradiční literární proudy |
| výstupy | učivo |
|
|
Osvobozené divadlo,Semafor,Cimrman,Sklep
Avantgarda,dadismus,surrealismus,nonsens
sci-fi,fantasy
|
| pokrytí průřezových témat |
|
MuV PMVMEGS OES |
| přesahy |
|
|